Service en support van Capica
Mocht je vragen hebben over jouw Capica Intranet, staan wij je graag te woord. Neem contact met ons op per telefoon of per e-mail, en wij helpen je zo snel mogelijk verder. Daarnaast is een sociaal intranet geen statisch product. De wensen en behoeften van medewerkers in je organisatie kunnen veranderen. Onze succesmanager bekijkt hoe we het intranet verder kunnen optimaliseren en houd je op de hoogte van de laatste trends op het gebied van intranet.
Bij de start van een project spreken we een Service Level Agreement (SLA) met je af. Dit zijn heldere afspraken, zodat iedereen weet waar hij aan toe is.
Hosting van het Capica Intranet
Om het Capica Intranet te hosten heb je geen eigen server nodig. Wij plaatsen jouw intranet op onze cloudserver. Om de veiligheid te garanderen, werken wij met hostingspartijen die hun servers in Nederland hebben staan. De voordelen van hosten bij ons is dat wij alles voor je regelen, je technische ondersteuning geven, het intranet op elke locatie online is en het koppelen met externe partijen eenvoudiger is. Bovendien zij wij ISO gecertificeerd.Toch liever de hosting in eigen beheer houden? Dan implementeren we het Capica Intranet op jouw server.
Veiligheid van het Capica Intranet
De veiligheid van jullie gegevens staat voorop. Capica Intranet werkt via een beveiligde internetverbinding en we werken buiten kantoor met een tweestapsverificatie. Zo voorkomen we dat buitenstaanders het intranet binnen dringen.Wij maken een koppeling met ADFS, dit betekent dat je altijd ingelogd blijft binnen je kantooromgeving. Buiten kantoor moeten medewerkers uit veiligheidsoverwegingen wel zelf inloggen.
Heb je vragen? Neem contact met ons op.
* contactelement *