Your browser does not support JavaScriptskip to main content skip to main menu skip to cookiewall

SEA en SEO: ver­be­ter de vind­baar­heid van jouw web­si­te

Ca­pi­ca kan op ver­schil­len­de ma­nie­ren hulp bie­den bij het ver­be­te­ren van de vind­baar­heid van jouw web­si­te. We kun­nen je ad­vies en uit­leg ge­ven, waar je ver­vol­gens zelf mee aan de slag kunt. Maar je kunt er ook voor kie­zen om be­paal­de aan­be­ve­lin­gen door ons te la­ten uit­voe­ren. Lees hier meer over wat wij voor jou kun­nen be­te­ke­nen op het ge­bied van SEA en SEO.

SEA - Zoek­ma­chi­ne ad­ver­te­ren

Bij SEA (Search En­gi­ne Ad­ver­ti­sing) gaat het om be­taal­de ad­ver­ten­ties die je te­gen­komt in de zoek­re­sul­ta­ten in Goog­le. Je kunt dit op­zet­ten door een cam­pag­ne aan te ma­ken in Goog­le Ads, en hier een ge­wenst bud­get voor in te stel­len. Je kunt bij­voor­beeld een cam­pag­ne op­stel­len voor jouw merk­naam of voor jouw pro­duc­ten en dien­sten.

Plan van aan­pak nieu­we SEA cam­pag­ne

Wil je graag een nieu­we SEA cam­pag­ne op­zet­ten? Wij ma­ken voor jou een plan van aan­pak voor een Goog­le Ads cam­pag­ne, waar­bij we o.a. de op­zet ma­ken voor de cam­pag­ne­struc­tuur, ad­ver­ten­tie­groe­pen, zoek­woor­den, tar­ge­ting, ex­ten­sies en ad­ver­ten­ties. Ook kun­nen we een schat­ting ge­ven van het be­no­digd bud­get en het zoek­vo­lu­me dat de cam­pag­ne op­le­vert. Ver­vol­gens kun je er voor kie­zen om de cam­pag­ne zelf op te zet­ten in Goog­le Ads, of dit door ons te la­ten doen. Mocht je nog geen Goog­le Ads ac­count heb­ben, kun­nen wij je daar ui­ter­aard ook bij hel­pen.

Goog­le Ads ac­count re­view

Heb je al SEA cam­pag­nes voor jouw web­si­te en ben je be­nieuwd hoe de­ze ver­der ge­op­ti­ma­li­seerd kun­nen wor­den? Dan kun­nen wij een Goog­le Ads ac­count re­view voor je doen. We doen een ana­ly­se van jouw be­staan­de cam­pag­nes met aan­be­ve­lin­gen waar­on­der het ana­ly­se­ren van de zoek­woor­den, kwa­li­teits­sco­re, ad­ver­ten­ties, ex­ten­sies, tar­ge­ting en cam­pag­ne in­stel­lin­gen. Daar­naast kun­nen wij aan­be­ve­lin­gen doen over bij­voor­beeld een nieu­we cam­pag­ne die aan­trek­ke­lijk zou zijn voor jouw or­ga­ni­sa­tie.

SEO - Zoek­ma­chi­ne op­ti­ma­li­sa­tie

Bij SEO (Search En­gi­ne Op­ti­mi­za­ti­on) gaat om het be­ter vind­baar ma­ken van je web­si­te in de or­ga­ni­sche (of­wel gra­tis) zoek­re­sul­ta­ten in Goog­le. Goog­le heeft on­tel­baar veel al­go­rit­mes, waar­mee zij be­pa­len wel­ke web­si­tes waar­de­vol­le in­for­ma­tie be­vat­ten en bo­ven­aan ko­men in de zoek­re­sul­ta­ten. Ca­pi­ca kan je hier­bij hel­pen door ver­schil­len­de tech­nie­ken toe te pas­sen.

Met­a­da­ta in­stel­len

Door het in­rich­ten van Met­a­da­ta kun je be­pa­len hoe de or­ga­ni­sche zoek­re­sul­ta­ten van jouw web­si­te er­uit­zien, dus wat men te zien krijgt als hij in Goog­le zoekt naar jouw web­si­te. Het is be­lang­rijk om dit in te rich­ten zo­dat je hier dui­de­lij­ke en aan­trek­ke­lij­ke tek­sten in kunt ver­wer­ken en er een call-to-ac­ti­on aan kunt toe­voe­gen. In het Ca­pi­ca CMS kun je dit een­vou­dig in­stel­len. Wij leg­gen je graag uit hoe je dit kunt doen, en waar je dan op moet let­ten.

Zoek­woor­den­on­der­zoek

Via wel­ke zoek­woor­den komt men op jouw web­si­te te­recht? Door mid­del van een zoek­woor­den­on­der­zoek kun je hier in­zicht in krij­gen, en kun je hier ver­volgstap­pen op ne­men. Ko­men de zoek­woor­den over­een met de zoek­woor­den waar jij op ge­von­den wil wor­den? Zo niet, dan is het goed om bij­voor­beeld de con­tent van je web­si­te te ana­ly­se­ren, of het ver­lies van zoek­ver­keer op te van­gen met een be­taal­de SEA-cam­pag­ne. Wij kun­nen je ad­vies en uit­leg ge­ven hoe je zelf in­zicht kunt krij­gen in de zoek­woor­den waar jouw web­si­te op ge­von­den wordt. Of je kunt er­voor kie­zen om het zoek­woor­den­on­der­zoek door ons uit te la­ten voe­ren.

Goog­le Ana­ly­tics rap­por­ta­ge

Wan­neer je stuurt op een be­te­re vind­baar­heid van jouw web­si­te, is het ook be­lang­rijk om te we­ten wat er ge­beurt als men op jouw web­si­te te­recht komt. Hoe pres­teert jouw web­si­te? Wel­ke pa­gi­na's wor­den goed be­ke­ken, en wel­ke min­der? Wel­ke ac­ties wor­den er uit­ge­voerd op jouw web­si­te? Via wel­ke ka­na­len en wel­ke ap­pa­ra­ten komt men op de web­si­te? Wij kun­nen je hel­pen bij het op­ti­ma­li­se­ren van jouw Goog­le Ana­ly­tics ac­count, en het ver­krij­gen van rap­por­ta­ges met be­trek­king tot de pres­ta­ties van jouw web­si­te. Ook hier­in kun­nen wij ad­vies ge­ven waar je zelf mee aan de slag kunt, of je kunt ons de rap­por­ta­ge voor je la­ten op­stel­len.

Heb je vra­gen? Neem ge­rust con­tact met ons op.

* con­tac­tele­ment *